2013 m. sausio 31 d., ketvirtadienis

Beatričė: kaip aš tampu animatore




Sveiki, kurį laiką kėliau vien straipsnius apie grupes, bet pagaliau atėjom metas ir kitokiems straipsniams. Šiam mini straipsniukui į mano kelis klausimus atsakė Beatričė, kuri yra be galo susižavėjusi ne tik anime, bet ir pačiu animacijos menu.

Mano vardas Beatričė, esu 18 metų mergina. Esu linksmas ir komunikabilus žmogus. Mokausi vienoje geriausių gimnazijų Lietuvoje. Nesu moksliukė, greičiau žmogus, plaukiantis pasroviui kiek įmanoma daugiau. Į klausimą kada susidomėjau anime atsakyti tikrai nėra lengva. Anime žiūriu jau nuo pat vaikystės, tačiau pačia anime kultūra pradėjau domėtis nuo 10 metų. Pirmieji anime supažindinę su šiuo netradicinės animacijos pasauliu buvo „Digimonai“, „Lady lady“, „Rurouni Kenshin“, „Mėnulio jūreivė“ ir, žinoma, „Drakonų kovos“. Tačiau pirmasis anime, kurio nerodė per TV buvo „Elfen Lied“, kuris ir užkabliavo mane toliau domėtis šia animacijos rūšimi. Kai pagalvoji, didžiąją mano laisvalaikio dalį ir sudaro anime žiūrėjimas bei manga skaitymas.
Būdama 16-os metų galvojau, kad išaugsiu iš šio animeistiško laikotarpio, tačiau pastebėjau, kad animacija tapo mano gyvenimo dalimi. Po kiek laiko atsirado noras ir pačiai kurti istorijas, jas perteikti šia įmantria meno forma, todėl susidomėjau animacijos kūrimo procesu, kol galiausiai pati ėmiausi animuoti. Aistra šiam menui kasmet auga vis labiau, todėl ateityje planuoju užsienyje studijuoti arba animaciją, arba žaidimų meną (į abi specialybės jau esu priimta), nes, deja, negaliu įsivaizduoti savo gyvenimo be jo.

Beatričės portfolio:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą