2012 m. gruodžio 30 d., sekmadienis

Projektas ieško namų: atiduodamas manga skaitytuvas su vertimų projektais

Taigi, viena žmogus ieško namų savo projektui, gal kas susidomėsit :) Štai jo laiškas:


Sveiki,
senokai čia nebuvau. Neseniai prisiminiau laikus, kai pats daugybę laiko praleisdavau skaitydamas manga ir žiūrėdamas anime. Apėmė nostalgija ir taipogi į galvą šovė mintis, kad galbūt yra entuziastų, kurie norėtų bent minimaliai perimti mano anksčiau darytą.

Kas pamenate, kas ne, bet anksčiau veikė į lietuvių kalbą išverstos manga skaitytuvas adresu skaitytuvas.wapanime.lt. Jei atsirastų žmogus, kuris norėtų perimti projektą ir juo rūpintis, galėčiau duoti visus tinklalapio sistemos failus bei tuo metu veikusios mano ir dar kelių žmonių vertimo grupės projektus - kai kurie baigti, kai kurie ne.

Vienintelė problema yra ta, kad turbūt (nesu šimtu procentų tikras) netekau pačios duomenų bazės, kurioje buvo kaupiami ne tik Aniki grupės, bet ir visų kitų manga vertimai (visus AnimeZonos, AnimeCentro ir kitus vertimus talpinau į skaitytuvą).

Taip pat galiu atiduoti ir kadaise veikusios svetainės mobiliesiems sistemos failus.

To put long story short, norėčiau, kad kas nors perimtų tai, ką turiu, nes aš pajudėjau kita kryptimi ir pats negaliu skirti tam tiek laiko, kiek reikėtų.

Jei atsirastų norinčių, kontaktuokite asmenine žinute arba rašykite į skype sagenass


Originali  žinutė čia.


Jei ir Jūs norite kuo nors pasidalinti ar turite man kokių nors pasiūlymų - rašykite man el. paštu skirmaker@yahoo.com :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą